دسته‌ها
اخبار

بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی

photo_2016-10-27_10-27-48

 چهاردهمین جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط «کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی»، با حضور دکتر امامی(عضو شورای راهبری و رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام»)، دکتر لطیفی (رئیس منا)، دکتر شریفی(نماینده کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی) دکتر سپهری(عضو شورای راهبری) و دکتر عزیزی(عضو شورای راهبری) مورخ 5/8/1395 در دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام» تشکیل شد.

    در این جلسه پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به 1 نفر از ایده‌پردازان تعلّق گرفت. در ضمن مقرر شد ایشان برای برخورداری از این حمایت، تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نماید و اسامی افراد پیشنهادی همکار را ارسال نماید تا تصمیم نهایی صورت گیرد.

    در ادامه جلسه مصوب گردید 3 نفر از ایده‌پردازان در حوزه «مدیریت نظام پژوهی حوزه علوم انسانی اسلامی» و 1 نفر از ایده‌پردازان در حوزه «برنامه‌ریزی درسی اسلامی» و همچنین 1 نفر دیگر در حوزه «علوم انسانی اسلامی» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

     با توجه به این که در این جلسه برخی از پرونده‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت، مقرر گردید پرونده‌های باقی مانده در جلسه‌ای دیگر بررسی شود.