دسته‌ها
اخبار

مهلت ثبت‌نام و ارسال مقاله برای پنجمین کنگره تمدید شد

به گزارش روابط عمومی مرکز صدرا به نقل از دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، با توجه به تماس‌های متعدد با دبیرخانه‌ی پنجمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی و موافقت دبیر علمی کنگره، تاریخ ثبت‌نام و ارسال مقاله تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ تمدید شد. لازم به ذکر است که این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

با توجه به قوانین کنگره، کمیسیون‌های تخصصی فقط مقالاتی را داوری خواهند کرد که فایل word آن در سایت دبیرخانه آنلاین کنگره به آدرس www.register97.icih.ir ثبت و کد به آن اختصاص داده شده باشد.

پنجمین کنگره‌ی بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، آبان ماه ۱۳۹۸ در تهران و قم با کمیسیون‌های «فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی»، «مدیریت تحول علوم انسانی»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «اقتصاد اسلامی»، «تعلیم و تربیت اسلامی»، «جامعه‌شناسی اسلامی»، «ارتباطات و رسانه اسلامی»، «روانشناسی اسلامی»، «علوم سیاسی اسلامی»، «فقه و حقوق اسلامی»، «مدیریت اسلامی» و «هنر و معماری اسلامی» برگزار خواهد شد.

در صورت بروز مشکل در هنگام ثبت‌نام یا ارسال مقاله، می‌توانید با ایمیل کنگره مکاتبه نمایید یا در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۶ با دبیرخانه علمی کنگره در قم (۳۲۹۱۲۹۱۰ ـ ۰۲۵) تماس بگیرید.